Promocja imprezy,kluczem do sukcesu

Największymi atutami kampanii reklamowej prowadzonej za pośrednictwem wykorzystania telebimów LED, jest możliwość szybkiej wymiany kreacji reklamowej i relatywnie niskie koszty uruchomienia takiej kampanii, dzięki czemu taka forma promocji imprezy jest jedną, z najbardziej popularnych ostatnimi czasy wśród organizatorów eventów. Niemniej jednak wykorzystanie telebimów LED, to nie tylko niskie koszty i szybka wymiana kreacji, to także przyspieszony sposób realizacji kreacji. Chodzi tu o bezpośrednie dotarcie, niemalże z dnia na dzień, komunikatu do konkretnej, zwykle małej społeczności, która stanowi potencjalnych uczestników imprezy.

Szybkość tego procesu jest ważna, bowiem pozwala aktualizować informacje, dotyczące zarówno czasu i miejsca eventu, co jest fenomenem w branży marketingowej, a co nie jest możliwe w przypadku np. plakatów. Dla przykładu warto przytoczyć sytuację Mistrzostw Polski i Pucharu Polski. Z przyczyn niezależnych od organizatorów, miejsce eventu zostało zmienione w ostatniej chwili. Początkowo impreza miała odbyć się w Opolu, ostatecznie odbyła się w oddalonym o ponad 150 kilometrów...Cieszynie! Tu, z pomocą właśnie przybyły telebimy, które zwolniły organizatorów z mozolnego drukowania nowych plakatów, czas przecież był na wagę złota. Promocja eventu za pośrednictwem telebimów LED, to nie tylko promowanie imprez sportowych. Taka kampania reklamowa, równie wspaniale sprawdzi się również przy okazji wszelkiego rodzaju wydarzeń muzycznych, koncertów i festiwali, a także jako promocja targów. Skuteczność takiej kampanii, zawdzięczamy dużej ilości ekranów i ich możliwościom technicznym. Przykładem może być wykorzystanie fragmentów nagrań z poprzednich edycji festiwali i eventów, co wynosi telebimy na wyżyny wśród reszty form promocji. Telebimy czynią przekaz niezwykle atrakcyjnym dla odbiorcy, właśnie dzięki zastosowaniu właśnie takich trików. Istotnym, pozytywnym aspektem kampanii jest możliwość aktualizacji.

W odróżnieniu do kampanii bilboardowej, która trzeba przygotowywać z stosunkowo dużym wyprzedzeniem, a jest to niezwykle kłopotliwe, ponieważ w centrach miast mają z reguły wysokie obłożenie i praktycznie nie jest możliwe wynajęcie ich w krótkim czasie, na krótkoterminową kampanię. Sprawa wygląda zdecydowanie inaczej w kampanii LED, w której większości sytuacjach nie ma kłopotu z publikacją, wyświetleniem. Reklamę, można wyświetlić w każdym, dostępnym w ofercie operatora, miejscu. Ważne jest, by zainteresować się taką formą promocji nieco wcześniej, przez wzgląd na to, iż firmy wynajmujące telebimy prowadzą rezerwacje, by zapewnić klientom odpowiednią ilość wyświetleń w odpowiednim czasie.